Help

Veelgestelde vragen


Hoe werkt?

Kies waar u wilt parkeren, selecteer de datum(s) en uw vervoermiddel. Kies een parkeergarage en de beste aanbieding. Boek, betaal online en klaar! Uw parkeerplaats is gereserveerd.

Moet ik een parkeerkaartje uit de automaat halen als ik bij de parkeergarage aankom?

Dat is afhankelijk van de parkeergarage die u gekozen heeft. Lees zorgvuldig de toegangsinstructies en hoe u uw boeking moet gebruiken. U vindt deze informatie op uw boeking en in de beschrijving van de parkeerplaats.

Moet ik de boekingsbevestiging uitprinten?

Het is meestal niet nodig om de boekingsbevestiging uit te printen. Sommige parkeerplaatsen hebben echter geen toegang tot internet en in dat geval moet u een geprinte boekingsbevestiging meenemen. Als dit nodig is, staat het vermeld in de beschrijving van de parkeergarage.

Krijg ik een specifieke parkeerplaats toegewezen in de parkeergarage?

Nee. Parclick garandeert dat er een parkeerplaats vrij is in de parkeergarage. Dit is echter geen specifieke parkeerplaats.

Kan ik mijn boeking annuleren?

Ja, u kunt uw boeking annuleren op voorwaarde dat u dit voor 23:45 uur doet op de dag voor uw aankomstdag. In dat geval restitueren we 100% van het boekingsbedrag minus de reserveringskosten. Als u echter om annulering verzoekt na 17.00 uur op de dag voor uw aankomstdag, dan ontvangt u geen restitutie.

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

Stuur ons een e-mail via info@parclick.com met uw boekingsnummer. Als uw verzoek voldoet aan onze annuleringsvoorwaarden restitueren we 100% van uw boekingsbedrag min de reserveringskosten naar de betaalpas die u gebruikt heeft voor uw aankoop.

Kan ik mijn boeking wijzigen?

Ja, een boeking kan worden gewijzigd uiterlijk vóór 23:45 op de dag voorafgaand aan de dag waarop de boeking ingaat. Stuur ons een e-mail via info@parclick.com met uw boekingsnummer. Wij wijzigen dan uw boeking en sturen u een nieuwe boekingsbevestiging.

Staat mijn auto veilig?

Jazeker, alle parkeergarages zijn beveiligd met behulp van beveiligingssystemen.

Hoe kan ik betalen?

Met een creditcard of betaalpas. Parclick heeft een certificaat van Safe Pay.

Hoe kan ik mijn account opheffen?

Stuur ons een e-mail via info@parclick.com vanaf het mailadres waarmee u bij ons geregistreerd staat en vermeld de reden. We zullen uw account dan binnen 24 uur opheffen.

Er is iets mis gegaan in de parkeergarage. Wat moet ik doen?

We doen ons uiterste best om u te helpen. Elke parkeergarage is echter verantwoordelijk voor wat er op hun terrein gebeurt. We zullen in ieder geval ons best doen om uw probleem op te lossen.

Boek nu met Parclick!

Hoe werkt het?

Search it
Zoeken

Waar gaat u heen? Geen zorgen, we helpen u met parkeren. Wij zijn actief in meer dan 170 steden. Vertel ons waar u naartoe wilt en wij vinden de beste prijs voor u.

Book it
Boeken

Kies de aanbieding die het beste bij u past, of neem een kijkje bij onze parkeerpassen. Een parkeerplaats boeken was nog nooit zo eenvoudig.

Park it
Parkeren

Uw parkeerplaats is gegarandeerd. Rijd naar de parkeerplaats en gebruik uw boekingsnummer. Klaar! U hoeft zich geen zorgen meer te maken over parkeren.