Marc
Parking facile d'accès, très bien situé pour accéder à l'aéroport. A améliorer : au retour de voyage, nous n'avons pas trouvé l'endroit pour la dépose du chariot, aucune indication pour la prise et la dépose
Parkeren op de luchthaven zelf
Je kunt de data van je reservering wijzigen/annuleren tot 23:59 uur op de dag vóór de aankomstdatum.
Als u aankomt, ga dan naar de slagboom bij P4 - Lang Parkeren. Het systeem herkent uw kenteken en de slagboom gaat omhoog om u toe te laten tot de parkeerplaats. De automaat zal ook een ticket genereren dat u nodig hebt om de parkeerplaats te verlaten. Het systeem kan tot 30 seconden nodig hebben om uw kenteken te herkennen. Als de slagboom niet opengaat, toon dan uw QR-code aan de terminal. Om verlies te voorkomen, moet u het opslaan op uw smartphone. Als de slagboom nog steeds niet open gaat, drukt u op de knop op de intercom om met een parkeerwachter te spreken die de slagboom voor u zal openen. Parkeer op elke beschikbare plaats.
Rijd naar de slagboom van P4 - Lang Parkeren. Toon de parkeerkaart die u bij het binnenrijden van de parkeerplaats hebt gekregen. De barrière wordt opgeheven. Als u uw parkeerkaartje kwijt bent, ga dan naar de Car Park Service, die zich buiten het gebouw van de passagiersterminal bevindt (wij raden u aan een foto van uw parkeerkaartje te maken). Als u langer blijft dan de gereserveerde periode, wordt u €6 (euro) per extra dag in rekening gebracht. U krijgt echter een uur extra na de aangegeven vertrektijd.
Tijdens je verblijf kun je de parkeerplaats maar één keer op- en afrijden.
Tijdens uw verblijf kunt u gebruik maken van het volledige netwerk van parkeergarages van deze operator, beschikbaar bij Parclick.
Tijdens je verblijf kun je de parkeerplaats zo vaak in- en uitrijden als je wilt.
Parking facile d'accès, très bien situé pour accéder à l'aéroport. A améliorer : au retour de voyage, nous n'avons pas trouvé l'endroit pour la dépose du chariot, aucune indication pour la prise et la dépose
Facile d'accès à l'entrée comme à la sortie, parking très pratique
Les places sont un peu trop etroites =pas facile de rentrer dans la voiture sans taper la portiere dans la voiture gare a cote