Harrald
Eenmaal in het hotel bleek dat ik voor € 30,00 dezelfde parkeerplaats kon gebruiken waarvoor ik bij jullie € 80,00 heb betaald. Ik ga dus geen gebruik meer maken van jullie services en jullie ook niet aanbevelen bij vrienden of familie. Jammer maar helaas
